Αντλία Υψηλής Πίεσης AP-181118: Τριεμβολική, 205 bar, για Βενζινοκινητήρες 5.5hp & 7hp
Η Αντλία Υψηλής Πίεσης AP-181118 (Κωδ. AP-181118) είναι μια ισχυρή και αξιόπιστη τριεμβολική αντλία, σχεδιασμένη για να μετατρέψει βενζινοκινητήρες 5.5hp ή 7hp σε αποτελεσματικά πλυστικά υψηλής πίεσης. Με μέγιστη πίεση 205 bar και παροχή 11 λίτρα/λεπτό, αποτελεί την ιδανική επιλογή για επαγγελματικές εφαρμογές καθαρισμού που απαιτούν δύναμη, αντοχή και συνεχή απόδοση.
Η αντλία είναι διαθέσιμη στην προνομιακή τιμή των 189,99€ (περιλαμβανομένου ΦΠΑ), από την αρχική τιμή των 380,00€.
Υψηλή Απόδοση: Παρέχει μέγιστη πίεση 205 bar (3000 PSI) και παροχή 11 λίτρα/λεπτό (3 GPM), εξασφαλίζοντας εξαιρετική καθαριστική δύναμη για την απομάκρυνση επίμονης βρωμιάς και ρύπων.
Συμβατότητα Κινητήρα: Σχεδιασμένη με θηλυκό άξονα 19mm και ταχύτητα 3400rpm, μπορεί να συνδεθεί άμεσα με διάφορους τύπους βενζινοκινητήρων 5.5hp και 7hp (π.χ., Honda GX160, GX200 ή αντίστοιχους).
Τριεμβολική Κατασκευή: Ο σχεδιασμός με τρία έμβολα εξασφαλίζει ομαλή, σταθερή λειτουργία και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε σύγκριση με αντλίες με λιγότερα έμβολα.
Ανθεκτικά Υλικά Κατασκευής:
Σώμα αντλίας από χυτό αλουμίνιο: Προσφέρει ανθεκτικότητα και καλή απαγωγή θερμότητας.
Κεφαλή αντλίας σε συμπιεσμένο ορείχαλκο: Υλικό υψηλής αντοχής στη διάβρωση και τις υψηλές πιέσεις, ιδανικό για συνεχή χρήση.
Έμβολα από σκληρυμένο ατσάλι: Για μέγιστη αντοχή στη φθορά.
Μηχανισμός Swash Plate: Τα έμβολα κινούνται με μηχανισμό swash plate, προσφέροντας συμπαγή σχεδιασμό και αξιόπιστη λειτουργία.
Ενισχυμένη Υποστήριξη Άξονα: Διαθέτει δύο ρουλεμάν για την υποστήριξη του άξονα της αντλίας και των εμβόλων, εξασφαλίζοντας σταθερότητα και μειωμένη φθορά.
Σύστημα Στεγανοποίησης Διπλής Φλάντζας: Παρέχει βελτιωμένη στεγανοποίηση και μειώνει τον κίνδυνο διαρροών.
Βελτιστοποιημένες Βαλβίδες Εισαγωγής: Τοποθετημένες πάνω από τα έμβολα για μεγαλύτερη απόδοση άντλησης.
Ολοκληρωμένη Βαλβίδα Ρύθμισης: Επιτρέπει τον έλεγχο της πίεσης εξόδου.
Προαιρετικό Σύστημα Αναρρόφησης Απορρυπαντικού: Δυνατότητα ενσωμάτωσης συστήματος αναρρόφησης απορρυπαντικού για ενισχυμένη καθαριστική δράση.
Ευέλικτες Συνδέσεις: Διατίθενται διαφορετικές συνδέσεις παράδοσης για την έξοδο.
Τυποποιημένες Συνδέσεις Εισόδου/Εξόδου: Είσοδος 3/4" GHA και έξοδος 22mm x 1.4 M, συμβατές με τα συνήθη εξαρτήματα πλυστικών.
Κωδικός: AP-181118
Μέγιστη Πίεση: 205 bar (3000 PSI)
Μέγιστη Παροχή: 11.4 L/min (3 GPM)
Ταχύτητα Λειτουργίας: 3400 rpm
Απαιτούμενη Ισχύς Κινητήρα: 5.5 HP - 7 HP
Διάμετρος Άξονα Κινητήρα: 19mm (θηλυκός άξονας στην αντλία)
Τύπος Άξονα: Hollow (κοίλος)
Υλικό Σώματος Αντλίας: Χυτό Αλουμίνιο
Υλικό Κεφαλής Αντλίας: Συμπιεσμένος Ορείχαλκος
Υλικό Εμβόλων: Σκληρυμένο Ατσάλι
Διάμετρος Εμβόλου: 14 mm
Διαδρομή Εμβόλου: 8.29 mm
Σύνδεση Εισόδου (Inlet): 3/4" GHA
Σύνδεση Εξόδου (Outlet): 22mm x 1.4 M
Μέγιστη Θερμοκρασία Νερού: 60°C (140°F)
Χωρητικότητα Λαδιού: 3.35 oz
Βάρος: 8.8 kg
Η αντλία υψηλής πίεσης AP-181118 είναι ιδανική για:
Κατασκευή ή Αναβάθμιση Πλυστικών Μηχανημάτων: Για χρήστες που θέλουν να κατασκευάσουν το δικό τους πλυστικό υψηλής πίεσης συνδυάζοντας την αντλία με έναν βενζινοκινητήρα.
Επαγγελματικός Καθαρισμός: Για τον καθαρισμό οχημάτων (αυτοκίνητα, φορτηγά, μηχανήματα), δαπέδων, τοίχων, πεζοδρομίων, αυλών, αγροτικών μηχανημάτων, και άλλων επιφανειών που απαιτούν ισχυρό καθαρισμό.
Βιομηχανικές Εφαρμογές: Για την απομάκρυνση επίμονων ρύπων, λιπών και σκουριάς.
Γεωργικές Εφαρμογές: Για καθαρισμό στάβλων, εξοπλισμού, ή ακόμα και ψεκασμό (με τις κατάλληλες προσαρμογές και ακροφύσια).
Εγκατάσταση & Σύνδεση:
Η αντλία πρέπει να εγκατασταθεί σωστά στον βενζινοκινητήρα, διασφαλίζοντας την τέλεια ευθυγράμμιση του άξονα.
Συνδέστε την παροχή νερού στην είσοδο 3/4" GHA. Συνιστάται η χρήση φίλτρου νερού στην είσοδο για την προστασία της αντλίας από σωματίδια.
Συνδέστε τον εύκαμπτο σωλήνα υψηλής πίεσης στην έξοδο 22mm x 1.4 M της αντλίας.
Η εγκατάσταση πρέπει να γίνεται από εξειδικευμένο τεχνικό.
Πριν την Εκκίνηση:
Βεβαιωθείτε ότι η αντλία έχει γεμιστεί με το κατάλληλο λάδι (συνήθως ειδικό λάδι για αντλίες υψηλής πίεσης) στην σωστή στάθμη.
Βεβαιωθείτε ότι ο βενζινοκινητήρας έχει αρκετό καύσιμο και λάδι κινητήρα.
Ελέγξτε όλες τις συνδέσεις για τυχόν διαρροές.
Εκκίνηση:
Ανοίξτε την παροχή νερού προς την αντλία.
Εκκινήστε τον βενζινοκινητήρα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή του.
Αφήστε τον κινητήρα να λειτουργήσει για λίγο πριν ασκήσετε πίεση, ώστε το νερό να κυκλοφορήσει στην αντλία και να εκτονωθεί τυχόν αέρας.
Λειτουργία:
Κατευθύνετε το ακροφύσιο προς την επιφάνεια καθαρισμού.
Πιέστε τη σκανδάλη του πιστολιού υψηλής πίεσης για να ξεκινήσει η ροή νερού υπό πίεση.
Χρησιμοποιήστε την ενσωματωμένη βαλβίδα ρύθμισης για να προσαρμόσετε την πίεση, αν χρειάζεται.
Απενεργοποίηση:
Αφήστε τη σκανδάλη του πιστολιού.
Σβήστε τον βενζινοκινητήρα.
Κλείστε την παροχή νερού προς την αντλία.
Απελευθερώστε τυχόν υπολειπόμενη πίεση στο σύστημα πιέζοντας ξανά τη σκανδάλη (χωρίς να λειτουργεί ο κινητήρας).
Η τακτική συντήρηση είναι ζωτικής σημασίας για τη μακροζωία και την απόδοση της αντλίας.
Έλεγχος & Αλλαγή Λαδιού Αντλίας:
Ελέγχετε τη στάθμη του λαδιού της αντλίας πριν από κάθε χρήση.
Αλλάζετε το λάδι της αντλίας:
Πρώτη αλλαγή: Μετά τις πρώτες 20-50 ώρες λειτουργίας (ανάλογα με τις οδηγίες του κατασκευαστή).
Στη συνέχεια: Κάθε 200-300 ώρες λειτουργίας ή τουλάχιστον μία φορά το χρόνο, χρησιμοποιώντας ειδικό λάδι για αντλίες υψηλής πίεσης.
Έλεγχος Φίλτρου Νερού:
Ελέγχετε και καθαρίζετε τακτικά το φίλτρο νερού στην είσοδο της αντλίας. Ένα φραγμένο φίλτρο μπορεί να μειώσει την παροχή και να προκαλέσει καβιτάτωση (φθορά) στην αντλία.
Έλεγχος Σφραγίδων & Βαλβίδων:
Ελέγχετε για τυχόν διαρροές γύρω από τις σφραγίδες ή τις βαλβίδες. Αντικαταστήστε τυχόν φθαρμένα o-rings ή φλάντζες.
Ελέγξτε την κατάσταση των εμβόλων για σημάδια φθοράς.
Προστασία από Παγετό:
Σε περίπτωση λειτουργίας ή αποθήκευσης σε περιβάλλον με θερμοκρασίες κάτω του μηδενός, πρέπει να αποστραγγίζετε εντελώς την αντλία από το νερό ή να χρησιμοποιείτε ειδικό αντιπηκτικό υγρό αντλιών. Ο πάγος μπορεί να προκαλέσει σοβαρή και μη αναστρέψιμη ζημιά στην αντλία.
Γενικός Καθαρισμός:
Διατηρείτε την αντλία καθαρή από σκόνη, βρωμιά και υπολείμματα.
Μακροχρόνια Αποθήκευση:
Εάν η αντλία δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί για μεγάλο διάστημα, ακολουθήστε τις οδηγίες του κατασκευαστή για την προετοιμασία της (π.χ., αφαίρεση νερού, πλήρωση με προστατευτικό υγρό).
Υψηλή Πίεση: Ο πίδακας νερού υπό πίεση 205 bar είναι εξαιρετικά επικίνδυνος. Ποτέ μην κατευθύνετε τον πίδακα προς ανθρώπους, ζώα ή το σώμα σας. Μην αγγίζετε ποτέ το ακροφύσιο κατά τη λειτουργία.
Προσωπικός Εξοπλισμός Προστασίας (ΠΠΕ): Φοράτε πάντα προστατευτικά γυαλιά, γάντια και κατάλληλα υποδήματα.
Σύνδεση Κινητήρα: Βεβαιωθείτε ότι η αντλία είναι σωστά και ασφαλώς συνδεδεμένη στον βενζινοκινητήρα. Η λανθασμένη σύνδεση μπορεί να προκαλέσει ζημιά ή ατύχημα.
Παροχή Νερού: Μην λειτουργείτε ποτέ την αντλία χωρίς επαρκή παροχή νερού, καθώς αυτό θα οδηγήσει σε υπερθέρμανση και σοβαρή βλάβη.
Θερμοκρασία Νερού: Μην υπερβαίνετε τη μέγιστη θερμοκρασία νερού των 60°C.
Συνδέσεις: Ελέγχετε πάντα ότι όλοι οι σωλήνες και οι συνδέσεις είναι σφιχτές και ασφαλείς πριν την εκκίνηση, καθώς η υψηλή πίεση μπορεί να προκαλέσει αποκόλληση και εκτόξευση.
Παιδιά και Ζώμα: Κρατήστε παιδιά και ζώα μακριά από την αντλία και την περιοχή εργασίας.
Μην τροποποιείτε την αντλία ή το σύστημα στο οποίο είναι ενσωματωμένη.
Αν και δεν αναφέρεται ρητά η διάρκεια της εγγύησης στην παρεχόμενη περιγραφή, οι αντλίες υψηλής πίεσης συνήθως συνοδεύονται από τυπική εγγύηση κατασκευαστή (π.χ., 1 ή 2 έτη) για ελαττώματα υλικών και κατασκευής. Για τις ακριβείς λεπτομέρειες της εγγύησης, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον πωλητή ή τον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο, αναφέροντας τον κωδικό προϊόντος (AP-181118) και την απόδειξη αγοράς. Βεβαιωθείτε ότι τηρείτε τις οδηγίες χρήσης και συντήρησης, καθώς η παράλειψή τους μπορεί να ακυρώσει την εγγύηση.