1. Υψηλής απόδοσης συστημα μετάδοσης. 2. Υψηλό επίπεδο ασφάλειας. 3. Χαμηλή απώλεια ισχύος. 4. 30% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. 5. Η οριζόντια σύνδεση του κινητήρα και μετάδοσης δίνει χαμηλότερο κέντρο βάρους και επομένος μεγαλύτερη σταθερότητα στο σκάφος. 6. Ηλεκτρική εκκίνηση και εκκινηση με το χέρι, έναρξη με το πάτημα ενός κουμπιού, πιο άνετο και αξιόπιστο. 7. Σώμα αλουμινίου, μικρό βάρος και χρήση αντιδιαβρωτικών υλικών. 8. Πολλαπλών δίσκων υγρός συμπλέκτης, αθόρυβος κατά την αλλαγή, με λιγότερες τριβές των μηχανικών μερών. 9. Νέος και μοναδικός σχεδιασμός στην εμφάνιση. 10. 50% μεγαλύτερη ταχύτητα πλεύσης σε σύγκριση με τον παλιό τύπο εξωλέμβιας μηχανής της ίδιας δυναμικότητας.
Διάμετρος προπέλας 380 χιλιοστά
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ (KW)
11.2 (8.2)
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Diesel
ΕΚΚΙΝΗΣΗ
Κορδονιέρα, Μίζα
ΤΥΠΟΣ ΨΥΞΕΙΣ
Αερόψυκτο
ΤΕΠΟΖΙΤΟ (L)
5.5
ΒΑΡΟΣ (KG)
48