Κωδικός: 02GX630RHX-VE-P4-OH Κατασκευαστής: Honda Προτεινόμενη Τιμή Λιανικής (με ΦΠΑ): 2.334,40€ Διαθεσιμότητα: Άμεσα διαθέσιμο
Ο Honda GX 630 RHX-VE-P4-OH είναι ένας ισχυρός, επαγγελματικός βενζινοκινητήρας V-Twin 4-χρονων, σχεδιασμένος για βαριά και απαιτητική χρήση. Εξοπλισμένος με ηλεκτρική εκκίνηση, κωνικό άξονα, και σχεδίαση αερόψυκτου κινητήρα, προσφέρει απόδοση, αξιοπιστία και μεγάλη διάρκεια ζωής ακόμα και στις πιο απαιτητικές εφαρμογές.
Ανήκει στη σειρά GX630, που αποτελεί σημείο αναφοράς για βιομηχανικούς κινητήρες βαριάς χρήσης και είναι κατάλληλος για μηχανήματα όπως υδροκαθαριστές υψηλής πίεσης, γεννήτριες, γεωργικά μηχανήματα, πλυστικά, βιομηχανικές αντλίες, καταστροφείς, πρέσες και πολλά άλλα.
Τύπος Κινητήρα: 4-χρονος, V-Twin, αερόψυκτος, OHV
Κυβισμός: 688 cm³
Μέγιστη Ισχύς (SAE J1995): 20,8 HP / 3600 rpm
Ροπή: 48,6 Nm / 2500 rpm
Σύστημα Εκκίνησης: Ηλεκτρική εκκίνηση (starter με μίζα)
Άξονας: Κωνικός (Tapered Shaft) για χρήση σε εξειδικευμένες εφαρμογές μετάδοσης
Σύστημα Ανάφλεξης: CDI ηλεκτρονικό
Σύστημα Λίπανσης: Πιεστικό με φίλτρο λαδιού
Κατανάλωση Καυσίμου: ~3,4 l/h @ 3600 rpm
Δοχείο Λαδιού: 1,9 λίτρα
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ: Δεν περιλαμβάνει ρεζερβουάρ (industrial configuration)
Επαγγελματική Απόδοση: Ιδανικός για συνεχή λειτουργία υπό φορτίο
Αξιοπιστία Honda: Κατασκευασμένος με αυστηρά πρότυπα ποιότητας
Χαμηλοί Ρύποι – Κατανάλωση: Συμβαδίζει με διεθνή πρότυπα εκπομπών (EPA, Euro V)
Βελτιστοποιημένη Ψύξη: Ιδανική λειτουργία ακόμα και σε θερμά περιβάλλοντα
Συντήρηση: Εύκολη πρόσβαση σε όλα τα βασικά μέρη για απρόσκοπτη συντήρηση
Διαθέσιμο service & ανταλλακτικά: Εκτεταμένο δίκτυο Honda
Επαγγελματικά βιομηχανικά μηχανήματα
Καταστροφείς – Θρυμματιστές – Θάμνοι
Υδροκαθαριστές υψηλής πίεσης
Γεννήτριες – Αντλίες – Πλυστικά
Κατασκευαστικά μηχανήματα
Αγροτικά μηχανήματα ειδικής χρήσης
Μήκος x Πλάτος x Ύψος: 470 x 410 x 440 mm
Βάρος (Ξηρό): 43,3 kg
2 Έτη Εγγύηση Κατασκευαστή για επαγγελματική χρήση
Επισκευή – Ανταλλακτικά – Τεχνική υποστήριξη μέσω εξουσιοδοτημένου δικτύου Honda
Τύπος άξονα γεννήτριας: Ο κινητήρας διαθέτει κωνικό άξονα τύπου P4. Η γεννήτρια πρέπει να είναι συμβατή με κωνική σύνδεση ή να διαθέτει κατάλληλη πλάκα / κώνο υποδοχής.
Αν η γεννήτρια διαθέτει σπειρωτό άξονα (flat shaft), θα χρειαστείς αντάπτορα μετάδοσης ή διαφορετικό κινητήρα.
Χρησιμοποίησε μεταλλική βάση στήριξης με ακριβή οπές για τον κινητήρα και τη γεννήτρια.
Ευθυγράμμισε απόλυτα τον κινητήρα με το μοτέρ της γεννήτριας ώστε να αποφευχθεί φθορά στον κώνο.
Καθάρισε σχολαστικά την εσωτερική υποδοχή του κώνου στο πλατώ της γεννήτριας.
Τοποθέτησε τον κινητήρα σφιχτά πάνω στον κώνο μετάδοσης (συνήθως με αυτoσυγκράτηση και μπουλόνια ασφαλείας).
Μη χρησιμοποιήσεις γράσο ή λιπαντικό στον κώνο. Απαιτείται ξηρή σύνδεση με δύναμη τριβής.
Σφίξε το κεντρικό μπουλόνι που κρατάει τον κώνο με ροπή σύμφωνα με τις προδιαγραφές Honda (συνήθως 55–65 Nm).
Συνδέεις μπαταρία 12V (κατά προτίμηση AGM ή Marine, 18Ah και άνω) με τον θετικό ακροδέκτη της μίζας και τον αρνητικό στο σασί (γείωση).
Ενσωμάτωσε διακόπτη μίζας (starter switch) και ασφαλειοθήκη 30A για ασφάλεια.
Αν επιθυμείς, μπορείς να προσθέσεις διακόπτη stop/start, με επιπλέον κύκλωμα για θερμοστάτη ή αισθητήρα λαδιού.
Πλήρωσε το δοχείο λαδιού (1,9 λίτρα 10W30 ή 10W40)
Σύνδεσε το ρεύμα στη μίζα (με διακόπτη).
Εκκίνηση μέσω starter.
Άφησε τον κινητήρα να λειτουργήσει 3–5 λεπτά σε ρελαντί.
Ρύθμισε (αν απαιτείται) το ρυθμιστή στροφών ώστε να φτάσει τα 3600 rpm υπό φορτίο.
Αλλαγή λαδιού: κάθε 50 ώρες
Καθαρισμός φίλτρου αέρα: κάθε 25–50 ώρες
Έλεγχος φίλτρου λαδιού: κάθε 100 ώρες
Βαθμονόμηση στροφών / τάσης γεννήτριας: μετά από κάθε εγκατάσταση