phone
ΑΘΗΝΑ
ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
ΚΙΝΗΤΟ
KΥΠΡΟΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ  - ΣΑΒΒΑΤΟ
08:00 πμ - 09:00 μμ
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
 0,00€
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  Το καλάθι σας είναι άδειο.

Ο Honda GX 630 RHX-VE-P4-OH είναι ένας ισχυρός, επαγγελματικός βενζινοκινητήρας V-Twin 4-χρονων, σχεδιασμένος για βαριά και απαιτητική χρήση. Εξοπλισμένος με ηλεκτρική εκκίνηση, κωνικό άξονα, και σχεδίαση αερόψυκτου κινητήρα, προσφέρει απόδοση

Κωδ.: 
02GX630RHX-VE-P4-OH
 
-50%
Ο Honda GX 630 RHX-VE-P4-OH είναι ένας ισχυρός, επαγγελματικός βενζινοκινητήρας V-Twin 4-χρονων, σχεδιασμένος για βαριά και απαιτητική χρήση. Εξοπλισμένος με ηλεκτρική εκκίνηση, κωνικό άξονα, και σχεδίαση αερόψυκτου κινητήρα, προσφέρει απόδοση

Ο Honda GX 630 RHX-VE-P4-OH είναι ένας ισχυρός, επαγγελματικός βενζινοκινητήρας V-Twin 4-χρονων, σχεδιασμένος για βαριά και απαιτητική χρήση. Εξοπλισμένος με ηλεκτρική εκκίνηση, κωνικό άξονα, και σχεδίαση αερόψυκτου κινητήρα, προσφέρει απόδοση

Κωδ.: 
02GX630RHX-VE-P4-OH
 
 
3.376,00€    1.688,38€
Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ
Τεμ.:
Προσθήκη στο καλάθι

Ο Honda GX 630 RHX-VE-P4-OH είναι ένας ισχυρός, επαγγελματικός βενζινοκινητήρας V-Twin 4-χρονων, σχεδιασμένος για βαριά και απαιτητική χρήση. Εξοπλισμένος με ηλεκτρική εκκίνηση, κωνικό άξονα, και σχεδίαση αερόψυκτου κινητήρα, προσφέρει απόδοση

Περιγραφή
Κινητήρας Βενζίνης Honda GX 630 RHX-VE-P4-OH – Κώνος, Ηλεκτρική Εκκίνηση

Κωδικός: 02GX630RHX-VE-P4-OH
Κατασκευαστής: Honda
Προτεινόμενη Τιμή Λιανικής (με ΦΠΑ): 2.334,40€
Διαθεσιμότητα: Άμεσα διαθέσιμο


Περιγραφή Προϊόντος:

Ο Honda GX 630 RHX-VE-P4-OH είναι ένας ισχυρός, επαγγελματικός βενζινοκινητήρας V-Twin 4-χρονων, σχεδιασμένος για βαριά και απαιτητική χρήση. Εξοπλισμένος με ηλεκτρική εκκίνηση, κωνικό άξονα, και σχεδίαση αερόψυκτου κινητήρα, προσφέρει απόδοση, αξιοπιστία και μεγάλη διάρκεια ζωής ακόμα και στις πιο απαιτητικές εφαρμογές.

Ανήκει στη σειρά GX630, που αποτελεί σημείο αναφοράς για βιομηχανικούς κινητήρες βαριάς χρήσης και είναι κατάλληλος για μηχανήματα όπως υδροκαθαριστές υψηλής πίεσης, γεννήτριες, γεωργικά μηχανήματα, πλυστικά, βιομηχανικές αντλίες, καταστροφείς, πρέσες και πολλά άλλα.


Χαρακτηριστικά:

  • Τύπος Κινητήρα: 4-χρονος, V-Twin, αερόψυκτος, OHV

  • Κυβισμός: 688 cm³

  • Μέγιστη Ισχύς (SAE J1995): 20,8 HP / 3600 rpm

  • Ροπή: 48,6 Nm / 2500 rpm

  • Σύστημα Εκκίνησης: Ηλεκτρική εκκίνηση (starter με μίζα)

  • Άξονας: Κωνικός (Tapered Shaft) για χρήση σε εξειδικευμένες εφαρμογές μετάδοσης

  • Σύστημα Ανάφλεξης: CDI ηλεκτρονικό

  • Σύστημα Λίπανσης: Πιεστικό με φίλτρο λαδιού

  • Κατανάλωση Καυσίμου: ~3,4 l/h @ 3600 rpm

  • Δοχείο Λαδιού: 1,9 λίτρα

  • Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ: Δεν περιλαμβάνει ρεζερβουάρ (industrial configuration)


Πλεονεκτήματα:

  • Επαγγελματική Απόδοση: Ιδανικός για συνεχή λειτουργία υπό φορτίο

  • Αξιοπιστία Honda: Κατασκευασμένος με αυστηρά πρότυπα ποιότητας

  • Χαμηλοί Ρύποι – Κατανάλωση: Συμβαδίζει με διεθνή πρότυπα εκπομπών (EPA, Euro V)

  • Βελτιστοποιημένη Ψύξη: Ιδανική λειτουργία ακόμα και σε θερμά περιβάλλοντα

  • Συντήρηση: Εύκολη πρόσβαση σε όλα τα βασικά μέρη για απρόσκοπτη συντήρηση

  • Διαθέσιμο service & ανταλλακτικά: Εκτεταμένο δίκτυο Honda


Εφαρμογές:

  • Επαγγελματικά βιομηχανικά μηχανήματα

  • Καταστροφείς – Θρυμματιστές – Θάμνοι

  • Υδροκαθαριστές υψηλής πίεσης

  • Γεννήτριες – Αντλίες – Πλυστικά

  • Κατασκευαστικά μηχανήματα

  • Αγροτικά μηχανήματα ειδικής χρήσης


Διαστάσεις & Βάρος (περίπου):

  • Μήκος x Πλάτος x Ύψος: 470 x 410 x 440 mm

  • Βάρος (Ξηρό): 43,3 kg


Εγγύηση:

  • 2 Έτη Εγγύηση Κατασκευαστή για επαγγελματική χρήση

  • Επισκευή – Ανταλλακτικά – Τεχνική υποστήριξη μέσω εξουσιοδοτημένου δικτύου Honda


    Τεχνικό Φύλλο – Honda GX 630 RHX-VE-P4-OH (κώνος, ηλεκτρική εκκίνηση)

    Τεχνική Προδιαγραφή Τιμή / Περιγραφή
    Κατασκευαστής Honda Motor Co., Ltd.
    Μοντέλο GX630 RHX-VE-P4-OH
    Τύπος Κινητήρα 4-χρονος, V-Twin, OHV, αερόψυκτος
    Κυβισμός 688 cm³
    Διάμετρος x Διαδρομή 78 x 72 mm
    Μέγιστη Ισχύς 20,8 HP / 3600 rpm (SAE J1995)
    Μέγιστη Ροπή 48,6 Nm / 2500 rpm
    Σύστημα Εκκίνησης Ηλεκτρική (12V μίζα με μανδάλωση)
    Σύστημα Ανάφλεξης Ηλεκτρονική CDI
    Σύστημα Λίπανσης Πιεστικό με φίλτρο λαδιού
    Χωρητικότητα Λαδιού 1,9 λίτρα
    Σύστημα Ψύξης Αερόψυκτο με ανεμιστήρα
    Άξονας Εξόδου Κωνικός (Tapered Shaft), τύπου P4
    Στροφές Λειτουργίας 3600 rpm
    Κατανάλωση Καυσίμου ~3,4 l/h @ 3600 rpm
    Καύσιμο Αμόλυβδη Βενζίνη
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ Δεν περιλαμβάνεται
    Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 470 x 410 x 440 mm
    Ξηρό Βάρος 43,3 kg
    Εκπομπές / Πιστοποιήσεις Euro V, EPA Phase III
    Εγγύηση 2 έτη για επαγγελματική χρήση


    Οδηγίες Σύνδεσης με Γεννήτρια (σε βάση – απευθείας μετάδοση μέσω κώνου)

    1. Έλεγχος Συμβατότητας

    Τύπος άξονα γεννήτριας: Ο κινητήρας διαθέτει κωνικό άξονα τύπου P4.
    Η γεννήτρια πρέπει να είναι συμβατή με κωνική σύνδεση ή να διαθέτει κατάλληλη πλάκα / κώνο υποδοχής.

    Αν η γεννήτρια διαθέτει σπειρωτό άξονα (flat shaft), θα χρειαστείς αντάπτορα μετάδοσης ή διαφορετικό κινητήρα.


    2. Βήματα Σύνδεσης

    Α. Τοποθέτηση σε κοινή βάση (shassis mount)

    • Χρησιμοποίησε μεταλλική βάση στήριξης με ακριβή οπές για τον κινητήρα και τη γεννήτρια.

    • Ευθυγράμμισε απόλυτα τον κινητήρα με το μοτέρ της γεννήτριας ώστε να αποφευχθεί φθορά στον κώνο.

    Β. Σύνδεση μέσω Κώνου

    • Καθάρισε σχολαστικά την εσωτερική υποδοχή του κώνου στο πλατώ της γεννήτριας.

    • Τοποθέτησε τον κινητήρα σφιχτά πάνω στον κώνο μετάδοσης (συνήθως με αυτoσυγκράτηση και μπουλόνια ασφαλείας).

    • Μη χρησιμοποιήσεις γράσο ή λιπαντικό στον κώνο. Απαιτείται ξηρή σύνδεση με δύναμη τριβής.

    • Σφίξε το κεντρικό μπουλόνι που κρατάει τον κώνο με ροπή σύμφωνα με τις προδιαγραφές Honda (συνήθως 55–65 Nm).

    Γ. Σύνδεση Ηλεκτρικής Εκκίνησης

    • Συνδέεις μπαταρία 12V (κατά προτίμηση AGM ή Marine, 18Ah και άνω) με τον θετικό ακροδέκτη της μίζας και τον αρνητικό στο σασί (γείωση).

    • Ενσωμάτωσε διακόπτη μίζας (starter switch) και ασφαλειοθήκη 30A για ασφάλεια.

    • Αν επιθυμείς, μπορείς να προσθέσεις διακόπτη stop/start, με επιπλέον κύκλωμα για θερμοστάτη ή αισθητήρα λαδιού.

    Δ. Έλεγχος Λειτουργίας – Εκκίνηση

    1. Πλήρωσε το δοχείο λαδιού (1,9 λίτρα 10W30 ή 10W40)

    2. Σύνδεσε το ρεύμα στη μίζα (με διακόπτη).

    3. Εκκίνηση μέσω starter.

    4. Άφησε τον κινητήρα να λειτουργήσει 3–5 λεπτά σε ρελαντί.

    5. Ρύθμισε (αν απαιτείται) το ρυθμιστή στροφών ώστε να φτάσει τα 3600 rpm υπό φορτίο.


    Συμβουλές Συντήρησης

    • Αλλαγή λαδιού: κάθε 50 ώρες

    • Καθαρισμός φίλτρου αέρα: κάθε 25–50 ώρες

    • Έλεγχος φίλτρου λαδιού: κάθε 100 ώρες

    • Βαθμονόμηση στροφών / τάσης γεννήτριας: μετά από κάθε εγκατάσταση





facebook instagram
NEWSLETTER
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΑΘΗΝΑ 2122134303
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2132134303

ΑΡ ΓΕΜΗ 147532904000
Bank Cards 1 Bank Cards 2
© 2020 - ergaleiostore.gr [XTemplate]
  • [] (/infocus/copy.tpl) does not exist

  • parse: blockname [COPY] does not exist

Back To Top
gr