Η ανακυκλωτική αυλάκωση είναι το κλειδί για το πατενταρισμένο σύστημα χαμηλών εκπομπών HERE (High Efficiency Recirculating Engine)
2. ΣΚΛΗΡΌΣ ΕΠΙΧΡΩΜΙΩΜΈΝΟΣ ΚΎΛΙΝΔΡΟΣ Αυξάνει τη διάρκεια ζωής του κυλίνδρου και βελτιώνει την απόδοση
3. ΔΑΚΤΎΛΙΟΙ ΔΙΠΛΟΎ ΕΜΒΌΛΟΥ Αυξημένη συμπίεση κινητήρα που μεταφράζεται σε υψηλή ροπή και ισορροπία για ισχύ και απόδοση
4. ΕΚΤΕΤΑΜΈΝΑ ΠΤΕΡΎΓΙΑ ΨΎΞΗΣ Βελτιωμένο σύστημα ψύξης για εκτεταμένη εμπορική χρήση
5. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ Η ΣΠΕΊΡΑ ΑΝΆΦΛΕΞΗΣ CDI επιτρέπει την ανώτερη απόδοση
6. ΚΑΛΥΜΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ Ένας τολμηρός σχεδιασμός για την αφαίρεση του καλύμματος κάνει το σέρβις γρηγορότερο και ευκολότερο
7. ΜΕΓΆΛΟ ΗΜΙΔΙΑΦΑΝΈΣ ΡΕΖΕΡΒΟΥΆΡ ΚΑΥΣΊΜΟΥ Ο μεγαλύτερος χρόνος λειτουργίας μεταξύ των γεμίσεων μεταφράζεται σε αυξημένα κέρδη για τον εμπορικό χρήστη
Διαθέτει ιαπωνική τεχνολογία
Σχεδιασμένο με γνώμονα την ευκολία και τη μέγιστη άνεση του χρήστη. Κατασκευάζεται από τα καλύτερα υλικά στα ιαπωνικά εργοστάσια. Κινητήρες υψηλής απόδοσης με πολύ χαμηλό συντελεστή κραδασμών. Ο εγκατεστημένος εκκινητής Reverse Start 2 δίνει μια σίγουρη, εύκολη και γρήγορη εκκίνηση της συσκευής. Το βενζινοκίνητο θαμνοκοπτικό έχει σχεδιαστεί για άτομα που εκτιμούν την υψηλή ποιότητα κατασκευής και την άνεση της εργασίας. Το Maruyama BC2430H-RST χειρίζεται πολύ καλά την αναγέννηση και την υπερανάπτυξη του γρασιδιού, σε κήπους σπιτιών, κατανομές, ερημιές, οπωρώνες.
Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο για να μεγιστοποιεί την απόδοση κουρέματος σε μειωμένη ταχύτητα. Χάρη στον ειδικό σχεδιασμό, η ροπή έχει αυξηθεί, δηλαδή η δύναμη που απαιτείται για να ξεπεραστεί η αντίσταση στο κούρεμα, η οποία μεταφράζεται σε αποτελεσματική κοπή γρασιδιού και βούρτσας σε χαμηλότερες ταχύτητες και αυτό έχει αντίκτυπο σε λιγότερη φθορά στα εξαρτήματα της συσκευής, οπότε η οικονομία λειτουργίας είναι σε πολύ καλύτερο επίπεδο.
Απεριόριστα ρυθμιζόμενη και ρυθμιζόμενη λαβή γκαζιού RPM. Πολύ πιο βολικό, επιτρέποντάς σας να ρυθμίσετε την ταχύτητα περιστροφής του στοιχείου κοπής στο ύψος και τον τύπο κοπής γρασιδιού με μεγάλη ευκολία για τον χειριστή. Η σκανδάλη αερίου μπορεί να κρατηθεί άνετα πάντα πιεσμένη στο μέγιστο της λαβής και οι στροφές ρυθμίζονται από ένα μοχλό που βρίσκεται κάτω από τον αντίχειρα που λειτουργεί με βάση την αρχή του cruise control.
Ορισμένα εξαρτήματα και τεχνικές λύσεις συμβάλλουν στη μείωση των κραδασμών, οι οποίοι μπορούν να γίνουν αισθητοί κυρίως από τον χειριστή στη λαβή του τιμονιού. Στα προϊόντα της Maruyama, αυτά είναι πάνω απ 'όλα: ακριβής σχεδιασμός της μονάδας κίνησης, δηλαδή υψηλή καλλιέργεια κινητήρα, αμορτισέρ από καουτσούκ που απομονώνει τον κινητήρα από τη μονάδα μετάδοσης, σύνδεση με σπείρωμα του τυμπάνου συμπλέκτη στον στερεό κινητήριο άξονα, αποσβεστήρας κραδασμών εγκατεστημένος στον άξονα μετάδοσης, αμορτισέρ κραδασμών που χρησιμοποιείται στην αριστερή λαβή τιμονιού, κωνικό γρανάζι ακριβείας, Υψηλής ποιότητας κεφαλή vee και δίσκος κοπής. Όλα αυτά τα εξαρτήματα έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να μεγιστοποιούν τους κραδασμούς και την άνεση.
Παρά το μικρό βάρος του, το δρεπάνι βενζίνης Maruyama BC2430H-RST είναι εξοπλισμένο με επαγγελματική ζώνη μεταφοράς, η οποία παρέχει ασφαλή εργασία και αίσθηση άνεσης. Η κεφαλή γραμμής M-Twist 4 είναι ένα στιβαρό ιαπωνικό στοιχείο κοπής που δεν απαιτεί να αποσυναρμολογηθεί για να τυλίξει τη γραμμή. Δίσκος κοπής κατασκευασμένος από ιαπωνικό χάλυβα SKS-5, εγγυάται υψηλή αντοχή σε ζημιές και τριβή. Ένα κιτ τοποθέτησης shim για το δίσκο κοπής περιλαμβάνεται επίσης στο μηχάνημα. Επιπλέον, το δρεπάνι είναι εξοπλισμένο με κλειδιά που σας επιτρέπουν να ελέγχετε και να ρυθμίζετε τα βασικά εξαρτήματα του δρεπάνι βενζίνης.
Τεχνικά στοιχεία: